Wednesday, July 24, 2013

:: Salam Perasmian ::

Assalamualaikum..

Sebelum ni aku dah pernah buat blog (missarween.blogspot.com). 
Tapi masa zaman muda remaja. 
Zaman jahiliah lagi masa tu.
Malas nak edit semula blog tu, sebab banyak pulak gambar-gambar aku yang tak menutup aurat. 
Jadinya, aku merajinkan diri untuk buat blog yang baru.

Blog lama aku pun bukan nya femes pun. 
Dah lama tak merapu meraban di blog.
Rindu rasanya...
Aku pun memang tak spesifik kan pun blog ni untuk tujuan apa.
Apa yang terlintas di fikiran aku, tu la yang aku taip kat sini.
Tak kisah la pasal resepi ka, travel ka, isu semasa ka.. :)

Harapnya aku semakin rajin untuk update blog ni nanti.
Jangan la 'hot-hot chicken shit' ja.

Hari ini, 24 Julai 2013 bersamaan 15 Ramadhan 1434, aku nak rasmikan blog aku.

sekian.

2 comments:

Mila Ahmad said...

selamat berblog :)

hafiz amin said...

wah..nice baru start!nnt boleh ajaq aku camna nak start blog nih..hee!